یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

تاسيسات گرمايشي ساختمان - پكيج گرمايشي

تحليل و بررسي سيستم هاي حرارتي ، برودتي و تجهيزات استخر

تاسيسات گرمايشي ساختمان - پكيج گرمايشي

يكي از تجهيزات گرمايشي پر مصرف و كاربردي در فصول سرد پكيج گرمايشي است كه به تنهايي مي تواند نقش موتورخانه اي كوچك را در منازل و ساختمان هاي اداري ايفا نمايد.

از نظر نحوه قرارگيري، پكيج هاي گرمايشي به انواع زميني و ديواري تقسيم مي شوند؛ بر اساس شرايط محيط و گرماي مورد نياز هر واحد، مي توان در يك ساختمان از هر دو نوع پكيج زميني و ديواري استفاده كرد، با اين تفاوت كه پكيج هاي ديواري كم حجم تر بوده و براحتي قابليت نصب در فضاي داخلي ساختمان نظير آشپزخانه را دارا مي باشند.

بطور كلي وظيفه پكيج ها تأمين آبگرم مصرفي ساختمان و تأمين حرارت لازم براي گرم كردن رادياتورهاست. با وجود پكيج، ديگر نيازي به تاسيسات موتورخانه مركزي نمي باشد و متعاقبا، هزينه هاي گزاف لوله كشي و تأمين ديگ و مشعل و … جهت احداث تاسيسات گرمايشي ساختمان و موتورخانه مركزي حذف مي گردد.

امروزه شركت هاي تأمين كننده پكيج، محصولات خود را با بالاترين كارآيي و راندمان حرارتي و با حداقل مصرف سوخت (كه معمولا گاز يا گازوئيل و يا هردوي آنها مي باشد) توليد مي كنند و همواره سعي مي كنند علاوه بر اينكه در رقابت با يك ديگر امتياز بيشتري كسب نمايند، مصرف كنندگان و سازندگان واحدها را نيز از احداث تاسيسات گرمايشي موتورخانه مركزي ساختمان بي نياز نمايند.

پكيج هاي ديواري و زميني به دو دسته پكيج هاي فن دار و پكيج هاي بدون فن تقسيم مي شوند. وجود فن در پكيج هاي فن دار، باعث مي شود تا دود و گازهاي سمي ناشي از احتراق براحتي و حتي از طريق دودكش هاي افقي نيز تخليه شوند.

پكيج هاي ديواري و زميني از يك يا دو مبدل حرارتي بهره مي برند؛ برخي از پكيج ها تك مبدل و برخي ديگر دومبدل مي باشند و با توجه به نياز مشتري كارايي متفاوتي دارند. پكيج هاي دومبدل از دو مبدل حرارتي بهره مي برند كه يكي از اين مبدل ها براي تأمين آبگرم مصرفي و ديگري براي ايجاد گرمايش لازم رادياتور ها به كار مي رود.

پكيج ايران رادياتور، پكيج بوتان ، پكيج هاي شوفاژكار، پكيج ايساتيس ، پكيج هاي گرم ايران و … طبق آخرين استانداردها و فناوري هاي روز دنيا در ايران توليد مي شوند و از محصولات خارجي با كيفيت در اين زمينه مي توان پكيج هاي وايلانت، پكيج هاي آريستون، پكيج هاي بوش و… را نام برد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده قيمت پكيج هاي گرمايشي در انواع مدل ها و ظرفيت ها به سايت بامين تهويه مراجعه فرماييد.

قيمت پكيج ديواري و زميني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.